freekie95.reismee.nl

nog 1 weekje

Zo… met nog precies 1 week in het vooruit zicht is het nu toch echt bijna zover. Eigenlijk heb ik nog helemaal niet het gevoel dat ik naar Zimbabwe ga maar dat zal vast wel komen als we op Schiphol staan haha. En als je mij een half jaar geleden had verteld dat ik nu naar Zimbabwe zou gaan dan zou ik er toch een wel hard om gelachen hebben maar goed… daar staan we nu dan toch echt. Al met al is dit dan toch wel allemaal snel gegaan als ik nu terug kijk. Eind september komt dit idee in één keer via via naar voren en een aantal weken verder sta je al aan het begin van je reis.

Nu dus nog de laatste ditjes en datjes en dan toch maar eens langzaam aan mijn koffer gaat inpakken. Tsja… en dat is ook al zoiets, welke kleding neem je mee? Hoeveel neem je mee? Etc etc etc. Gelukkig heb ik de lijst al klaar liggen dus kan het afstrepen gaan beginnen. En dan zal nog wel de belangrijkste vraag komen… ben ik niks vergeten? En natuurlijk krijg je 5 minuten voor vertrek nog zo’n momentje van shit… dit ben ik dus vergeten maar goed kleinigheidjes blijf je houden.

Hoop dat ik over een weekje nog even tijd heb voor een korte update net voor mijn vlucht en mocht dit niet lukken zullen jullie weer iets van mij horen zodra ik aan de andere kant van de wereld in Zimbabwe ben gearriveerd!

Smile

Groetjes,

Freek

Reacties

Reacties

Yvonne Smeets

Freek ik wens je alvast veel succes met het inpakken van je koffer, en wil je alvast een hele goede reis wensen.

Bart Joosten

Succes met de laatste voorbereidingen!

Eline

Vergeet je tandenborstel en pyjamatje niet!

Edith Hermans

Succes, en een goede reis gewenst !
We lezen wel hoe het gaat daar !
Groetjesss

Nicole Kusters

Heel veel plezier gewenst en we komen nog wel even aan voor je vertrekt!

Irene Nabben

Goede reis en heel veel plezier!

Maurice

Goede reis Freek, het is nu echt bijna zover! Tot over een paar weken.

JohnvD

save travels and have fun !!

Bernadette

Freek wij wensen jou een fijne reis en geniet van elke dag!!
Wij lezen jou blog

May Peeters

Veel plezier daar en geniet ervan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active